30 juni - Låt oss bli dom som försvann

Igår jobbade jag till två, drog sedan till stallet och red Amir på banan. Han kändes jättefin och framåt. Gjorde mycket tempoväxlingar för att hålla honom aktiv och alert. I galoppen red jag mellan några hinder som stod ute på banan och så gjorde jag galoppombyten lite hit och dit och massa snirkliga svängar i en kort samlad galopp så att han skulle få jobba på lite. Skötte sig fint, red 50min.
 
På kvällen var det Wheels och alkoholintag. Blev lite förpärla hemma hos mig, fick hämtning av pappa som var ute med cadillacen och så fick vi skjuts till Malin. Slirig kväll! Hade turen att vakna upp och må bra idag, men har ändå inte gjort så mycket. Amir har vilat, mamma har fixat stallet och jag har som mest varit iväg till Malin en sväng och hängt ett tag. Jobb kl 06 imorgon, god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0