16 juni - imorgon börjar arbetslivet

Drog ju ut med några bruders igår och hade riktigt trevligt. Träffade mycket nytt folk, bland annat Jockiboi som gästade Five. Drog kanske runt halv två och fick sedan skjuts hem. Vaknade upp imorse och mådde som en pytonorm.. Så det blev att ta det lugnt några timmar och sedan lite senare på dagen dra iväg till stallet.
 
Mamma hade byggt en gräshage åt Amir så han var helnöjd. Tog in, gjorde iordning och red iväg till banan. Kände mig sådär flummig i huvudet igen och det är så sjukt jäkla störande för det går fan inte att rida normalt. Red i alla fall runt en stund i alla gångarter och tog även nå språng på ett litet räcke bara för att göra passet lite roligt, trots att jag var helsnurrig. Det är svårt att förklara hur det känns och jag vet inte vad det är som gör att jag är såhär, men mamma trodde att det kanske beror på att jag håller på sluta snusa. Och så kan det ju vara, men jag känner ju bara av det där snurriga när jag rider, kanske för att jag behöver koncentrera mig mer då än om jag bara sitter och typ ser på tv? Vettephuck.
 
Imorgon börjar jag förresten jobba. Man fick inte vara arbetslös länge inte. Blir i alla fall Nybro Konditori en vecka först, sedan Maxi Bageriet och därefter blir det lite hit och dit. Mycket jobb har jag i alla fall förstått att jag har framför mig. #cashflow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0