15 juni - Reload!

Igår blev det rätt lugnt. Var i stallet på dagen och red ut i skogen. Var super snurrig i huvudet och kände mig så yr att jag knappt kunde avgöra om traven gick i ett normalt, snabbt eller segt tempo. Skumt och drygt, kände mig lite halvkonstig hela dagen, men låg sedan bara framför tvn och tog det lugnt. I alla fall till typ kl 18 för sedan blev det att dra på sig lite smink och sticka iväg till Lina för middag och trevligt sällskap. Stannade inte kvar så länge eftersom jag kände mig lite seg, men trevligt var det ändå!
 
Idag vaknade jag upp runt nio, lite febervibbar, men inte så att jag känt mig överdrivet seg. Var i stallet någon gång mitt på dagen och gjorde iordning allt och det är väl det mesta jag gjort idag, huhu. Carro kom hit för en liten stund sedan för ikväll vankas utgång, även fast jag känner mig lite halvers, men jag börjar ju jobba på måndag så måste försöka passa på och hinna ha lite kul ändå. woopa wey.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0