10 juni - Gr8 Day

Vaknade lite före åtta imorse. Käkade frulle och drog till stallet. Var där runt nio och började med att fixa klart allt. Sedan blev det ett pass på banan och Amir kändes så jäkla fin. Ba tjena Briar. Hade bra framåtbjudning och stöd på bettet, vilket han oftast inte har. Red ca 50min och var helnöjd med min fina.
 
Blev sedan att luncha med pappa på stan innan jag drog till skolan och började pynta lakanen för flaket. Lätt att vi kommer ha grymmaste lakanen på studenten, yeah buddy. När vi var klar på skolan drog jag och några andra till tivolit och åkte. Så jävla kuuul.
 
Har väl annars inte hänt så mycket. Varit ute i stan och pw;at med Nasse, solat solarium första gången på evigheter och avslutat dagen med en dusch och massa hårinpackning. Klippning imorgon så jag måste ju försöka fräscha till håret så dom inte tar så mycket på längden.. Aja, sängen nu. Natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0