- Snurresprätt

Aloha chicaz. Jobbet har bara gått fint idag och jag slutade där vid två. Drygt nog kom den mosiga känslan i huvudet tillbaka där runt ett och jag börjar misstänka att det är mina träningspiller och inte snusgrejen som gör mig lullig. Så ska testa ett uppehåll från pillerna ett tag och se om det blir bättre..

Drog till stallet när jag jobbat klart och så gjorde jag iordning och red ut barbacka i skogen. Tog det bara lugnt eftersom jag var snurrig. Nu är jag hemma hos pappa och tänkte nästan dra ut på en promenix, vädret är ju äntligen lite bättre.. Bjuder på en middagsbild, första gången jag gjorde köttfärssås själv. Mr Ramsay får passa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0