- Min Student 2013

Tre år på Östra Gymnasiet tillsammans med mina fina i Lp3 är nu avklarade. Har haft mycket kul med klassen både i skolan och utanför. Har hela tiden känt att jag valde helt rätt linje och att den nu är slut känns riktigt skönt, samtidigt som man såklart kommer sakna alla.
 
Min studentdag började ju med champisfrulle hos Bea. Bra start med hög musik och ett glas jordgubbsvin på balkongen. Med tom mage blev man ju lite lullig, men på skolan efter fotograferingen bjöds det på macka och dryck så då började det klarna upp lite igen. Hade avslutning i aulan och fick mig en ordentlig överraskning när jag fick komma upp på scenen och ta emot ett stipendium! Vid tolv sprang vi ut och lämnade Östra bakom oss. Tyvärr var ju inte vädret på vår sida, men vi hade kul på flaket trots regnet, blåfärg lite här och var och kalla russinfingrar. När vi var klar nere på stan blev det hem till Haga en stund, käka och få lite fina presenter. Tog en dusch, bytte kläder och sedan blev det tillbaka till Bea för förfest. Många glada miner, härligt folk, vindruvor under sliriga fötter och så hade ju solen hunnit hitta fram igen.
 
Runt nio var vi nere på stan igen för att gå på studentskivan. Träffade många man inte sett på ett bra tag så det var ju festligt. Blev ändå en rättså tidig kväll så jag fick vakna upp och må sådär oförskämt bra. Har bara varit seg, men ingen direkt baksmälla. Tar väl och bjuder på några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0