- fredag

Helu. Orkade inte blogga nåt igår, men fick i alla fall sällskap i stallet av Elin som kom och red Amir. Jag red Zarina och så for vi ut i skogen och hade det trevligt. På kvällen drog jag och Eve förbi tivolit här i stan. Vi kom dit vid elva och dom skulle ha öppet en timme till, men istället började dom plocka ner allt några minuter efter vi kom. Säkert för att det var lite folk, tråkigt..
 
Vaknade där runt åtta idag och var i stallet vid tio. Gjorde klart allt och for ut och red 45min i skogen. Solen stekte på bra, men lät Amir jogga på ganska mycket ändå för att inte bli uppkäkad av flugorna.. Nu inväntar jag Agnes. Vi ska dra och handla, sedan blir det grillning i det fina vädret. wie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0