- Everytime i come around, Shawty love me down

Jobbade 8-17 igår och det gick bara fint. Blev sedan hem, käka middag, dra till Hörnefors och hämta upp Josen och dra tillbaka. Började dricka hos mig, blev sedan att fortsätta förandet hos Malin på stan innan vi trippade vidare till TC. Blev en rätt lugn kväll för mig så jag mådde som en kung imorse när jag vaknade upp hos Malin. Kan ju tillägga att jag varit ledig idag, så när jag drog därifrån vid tio så for jag till stallet.
 
Gjorde iordning i stallet och tog in Amir. Red ut i skogen och i början kändes han väldigt fin och framåt, i mitten av passet var han mest dryg när jag började galoppera. Spänd, tittig och rädd för det mesta. Sedan när jag red ut på rundbanan och red några korta galoppintervaller kändes han riktigt fin. Gjorde mycket tempoväxlingar och byten och det var han med på. Måste fortsätta nöta samlingarna bara, men starkare har han blivit.
 
Har också anmält mig till Nordmalingstävlingen nästa helg. Sedan blir det nog ut på bete för den lille heffaklumpen. Mjeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0