Igår & Idag

Igår blev det en heldag i Nordmaling för hopptävling. Började med att hoppa 90cm som var en clearround. Amir kändes riktigt fin, lyssnade och var framme, men då var ju femman lite läskigare än de andra hindren så då blev det stopp på den. Valde att rida om banan en gång till eftersom man hade det valet, och då gick det klockrent och blev en felfri runda.
 
I 1m klassen var det samma sak. Amir kändes precis som han skulle och hoppade riktigt fint, men näst sista i grunden var ju ett lite läskigare hinder så då var det samma sak igen. Alltså inte våran bästa tävlingsdag, men jag vet hur han är den där fegisen så det är bara att skaka av sig och köra på. Är nöjd överlag.
 
Idag har jag varit i stallet. Pysslat med Amir och ridit ut en sväng i skogen barbacka. Sedan på eftermiddagen drog jag och mamma till Allstars uteservering och käkade middag. Gott ja! Kvällen har varit lugn och nu ska jag röra mig mot sängen. ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0