- Lördag

Jobbat 06-14 idag. Trodde att jag började 07, men det var tur att jag kollade schemat igårkväll för säkerhetsskull innan jag skulle sova.. Drog i alla fall till stallet när jag slutat och red ut barbacka på Amir. Lät honom trava på i ett lugnt tempo runt rundbanan och först kändes han riktigt trevlig, sen någon gång i mitten av passet blev han dryg i munnen och jag blev hård i handen så vi skrittade en bit, hittade varann igen och sedan gick resten av passet fint.
 
Körde hem till pappa och tog mig en löptur i skogen innan middagen. Blev sedan en favorit i repris med müslin, plus vattenmelon. Simpelt och gott. Har annars ikväll spenderat ett par timmar i skogen och nu är jag några blåbär rikare. ciao
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0