- 24 juli

Har känts lite småruttet (tänker inte gå in på det mer än att kalla det småruttet) dom senaste två dagarna och det kommer nog vara fortsatt småruttet tills jag får lite mer klarhet i det småruttna, meeen iaf så har jag varit lite inaktiv här för att jag jobbat, varit i stallet och hängt rätt mycket med Sofia. Idag var jag ledig. Har skrittat min fina ponny, njutit av det härliga vädret tillsammans med Sofia, varit ner med hundarna till vattnet och nu är jag precis hemkommen från gymmet. Tänkte dra ut en sväng nu och se om jag hittar nå blåbär i Norrbyns vildvuxna skogar. Jao, tjao
 
                     "You came to the wrong neighborhood motherfucker.."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0