- 12 juli

Igår jobbade jag 10-19. När jag slutade så drog jag direkt hem, käkade middag och tog en dusch. Fortsatte sedan till Vännäs tillsammans med Carro för att festa lite. Funfun. Var tillbaka i stan idag där runt halv ett och då blev det att åka och besikta brorsans bil. Gick snabbt och smidigt och snubbarna där var riktigt trevliga.
 
Drog sedan förbi stallet en stund och pussade på min pärla. Har glömt att berätta att han har semester just nu. Mamma tar hand om honom och fixar stallet så jag får lite extra ledigt nu när jag jobbar så mycket. Amir såg då bara nöjd ut. Han såg även ut att ha lagt på sig några extra kilon..
 
Annars har det väl inte hänt så mycket. Folk är ute i det fina vädret, dricker och har det bra, men för mig känns det som en trött söndag eftersom jag jobbar 7-14 imorgon. Men det kommer gå fort och därefter har jag helg. ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0