Kingsland Ridbyxor till Salu

Fick ett par nya jättefina JW ridbyxor av mamma idag, och jag tänkte att jag skulle rensa lite då jag har snygga ridbyxor som börjat sitta löst och används alltför lite. Tänkte att jag kunde börja sätta ut dom här för att se om någon i min närhet är intresserad, annars åker dom ut på annons.
 
Båda paren är snygga och fräscha. XS på dom ljusa och S på dom mörkbruna. Är väl som ungefär 36/38? i strl, Kingsland har ju lite speciella storlekar. Inte bestämt pris, men det är bara skriva vid intresse.

Kommentarer
Postat av: Lova

Hej! Kan du skicka en bild på de ljusa klbyxorna när de sitter på??? :) eller har du redan sålt dem? :)
Mvh Lova

Svar: Hej, dom är tyvärr redan sålda :)
Emma

2013-05-12 @ 13:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0