22 januari - Get up and Give it all you've got

Slutade skolan runt två idag och jag gillar verkligen vårat schema just nu. Vi har fått ändra så att våran svenska lektion (som är den enda på onsdagar) hamnat på måndagar istället. Så nu är vi ledig på onsdagar, sweet!
 
Amir vilar idag så mamma var snäll och fixade stallet. Jag drog direkt till iksu efter plugget och höll mig mest på bandet, men avslutade med lite styrka. Benen var en aning stela, både från träningsvärk och avfallningen igår, men det gick bra ändå. Nu har jag precis stoppat i mig middagen och tänkte chilla en stund, sedan ta en dusch och därefter köra igång med att få plugg och annat bortgjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0