12 Januari - Get Free

Kvällen blev inte som jag hade planerat igår. Alla härliga skulle ut på Five och rocka loss, men jag tänkte ligga hemma och ta det lugnt, trots protester från vännerna. När klockan var lite över nio och jag låg och kollade på Gladiatorerna kom pappa och tyckte att jag skulle åka in och överraska kompisarna vilket jag nappade på. Drog med brorsan och hans kompisar som var festsugna och så körde jag. Nykter, men riktigt rolig kväll på femman med mina party animals.
 
Idag har jag på förmiddagen hängt med Sofia i hennes stall, mellanlandade hemma hos mamma och käkade lunch, rullade sedan vidare till min ponnyplutt. Red ut barbacka i skogen, alla gångarter, 45min och Amir kändes riktigt trevlig. Lite spänd i galoppen, men när han slappnade av var han superfin.
 
Käkat middag med far och bror och snart blir det att börja röra sig mot gymmet. Hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0