1 Januari 2013 - Årets första blogginlägg

Helu! Hoppas alla hade en kunglig nyårsafton. Min började ju hos Sofia med härligt folk och vi korkade väl upp där vid tre. Käkade en god middag och rullade sedan vidare till en lokalfest. Vaknade upp idag och mådde oförskämt bra, men jag var ändå rätt stadig igår. Så jag har bara varit lite trött, men det kan jag leva med.
 
Har inte gjort så många knyck, men rullade iväg till stallet och tog in Amir. Borstade och fixade iordning. Nu har jag precis duschat och tänkte lägga mig i soffan och ha det bra. synes

Kommentarer
Postat av: Elin

Jävlar vilken snygging!

Svar: amen duurå :D
Emma

2013-01-02 @ 23:01:17
URL: http://www.eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0