Banträning på Hippo

Kom till hippo lite före halv elva och sedan var det banträning runt tolv. Hoppade en bana som låg på 1m. Mycket titthinder vilket är bra att träna på, men kände att Amir var väldigt spänd när vi kom in på banan. Fick stopp på tredje hindret, tog om det och då gjorde han världens språng så han sköt mig ur sadeln, haha, men över kom vi iallafall. Hoppade upp igen och fortsatte på resten av banan som gick lite halvknackligt. Travhoppade t.ex en trippelbarr, galna ponny.
 
Tuffade till mig lite och tog sedan om hela banan. Det gick så mycket bättre och han hoppade alla titthinder trots att han var spänd och helst ville slippa. Jag är nöjd med min lilla chickenponny idag.
 
Nu chillar jag tüngt här hemma och tänkte väl snart hoppa i duschen och få lite freshness. Skola som väntar imorgon, tänkte om någon glömt bort det. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0