13 februari - ledig, men fullspäckad dag

Vaknade rätt tidigt idag och åkte iväg till stallet runt elva. Fyllde höpåsar, fixade iordning hos Amir och tog sedan bara in honom en sväng och la på backontrack på benen. Sedan åkte jag och Sofia vidare till hennes stall. Red ut tillsammans på Royye och Bella som var pigga och glada. Provade sedan att rida Royye barbacka (han är inte riden utan sadel tidigare) och det gick jättebra.
 
Skyndade mig sedan tillbaka till mitt stall. Tog in Amir och rullade därefter hemåt. Slängde i mig lite käk och bytte om till träningskläder, sedan var det boxningsträning. Nu har jag precis tagit en dusch och hade väl egentligen behövt plugga till prov, men känner verkligen inte för det. "Sorry läraren, livet kom ivägen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0