- i'm in love with the thought of you

Spenderat flera timmar i bageriet idag. Fixat ganska mycket och förberett inför imorgon då vi har uppbaket. På uppbaket visar vi upp vad vi kan och det vi har gjort de senaste veckorna och så får folk från olika bagerier, tidningar och kanske till och med tv komma och kolla. Blir spännande. Ska försöka ta några bilder som jag kan bjuda på imorgon.
 
Drog iallafall från skolan lite före tre och kände att jag skulle få väldigt bråttom om jag skulle vara på boxningen kl fem och hinna till stallet innan det. Så jag bestämde mig för att skippa träningen och istället kunna ta det lugnt i stallet. Blev en härlig ridtur i skogen på 40min. Underlaget har ju blivit sämre nu pga värmen, men var ändå helt okej på vissa ställen så jag kunde trava och galoppera. Amir kändes som en studsboll i galoppen och var riktigt framåt, jättefin!
 
Nu sitter jag här och slevar i mig en skål fylld med apelsin och ananas, yum. Ska bara ta en dusch sedan och därefter krypa ner under täcket. Tidigt morgon väntar. Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0