- Min fina

Andra advent igår och då både jag och pappa var lediga så tog vi oss en tur upp till Skellefteå för att hälsa på Amir. Såg honom stå och titta mot oss när vi klev ur bilen, så jag gick in till honom och direkt sänkte han ner nosen i vantarna. Samma gamla godistroll.
 
När han kom in i stallet och fick av sig täcket såg jag att han lagt på sig några kilon. Så rund och go, men det är bara bra. Vinterpälsen hade åkt på och han var mycket mörkare än när vi lämnade honom. Nosen var alldeles vitlurvig som den bara blir på vintern.
 
Innan vi åkte därifrån red jag runt på honom en stund och jag kände verkligen hur mycket jag saknar honom. Det kändes så jäkla bra att sitta där igen, men jag vet att han har det bra med Elsie och att dom trivs tillsammans. Om man bara kunde göra honom tio år yngre och i storhästmodell, då hade han varit fast med mig föralltid.. :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0