- ny vecka, nya möjligheter

Igår jobbade jag min sista dag på Maxi bageriet. Känns som att det gått riktigt fort nu när man tänker tillbaka, the whole summer. Slutade i alla fall vid tre och då blev det att åka in till hippo tillsammans med Anna och hästarna för träning på utebanan.
 
Känslan var väl lite halvers. Amir var stark och ganska springig, som att rida en långtradare eftersom jag inte riktigt fick ihop honom. Blev knashopp och svårt att komma rätt på hinder när han inte tog halvhalterna. Tyckte han bara blev starkare, men det var för att jag bara blev stummare i handen så det blev en enda dragkamp. Men så fort jag fick igenom halvhalterna så kom vi rätt och han var inte ett dugg tittig på staket/grindhindret vi hade framme. Så det tänker jag se positivt! Men jag har lite att tänka på till Vännästävlingen, att inte bli dragandes i handen och bara försöka rida igenom det starka, inte ha handbromsen i liksom.
 
Annars då. Ledig idag, men blir att jobba på Nybro redan imorgon, inte lugnt aight. Tänkte i alla fall ta till vara på min ledighet och snart rulla till stallet. Sedan funderar jag på att fortsätta ut till pappa direkt. Så jävla taggad på gym så kan inte gå ännu en dag utan. Men skriver väl kanske nåt senare, tjao.
                                         Överläggning med coachen myez;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0