- men vad gör det om hundra år

Igår jobbade jag 9-15.30 på Nybro och drog sedan till stallet. Tog en lugn tur i skogen, riktigt härligt i det fina vädret. Fortsatte sedan hem till mamma, åt middag och tog en dusch, därefter rullade jag ut till Hörnefors där det vankades partaj. Fick mig en slirig kväll och det var riktigt trevligt att hänga med folket man ser alltför sällan.
 
Vaknade upp imorse och förstod ganska snabbt att det skulle bli en dryg bakfylla. Hade väntat mig att det skulle bli det jobbigaste för mig idag, men istället lyckades jag skära mig i handen när jag höll på fixa frulle så 5min senare satt jag i bilen med pappa påväg till akuten. Behövde i alla fall inte sy, utan dom kunde limma och plåstra om bara. Så resten av dagen har varit lugn och rätt händelselös. Amir har vilodag så mamma var snäll och fixade stallet. Nu ska jag börja göra mig klar för kudden, får bli en tidig kväll trots att jag inte börjar förrän 9.30 imorgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0