- Måndag

Fick mig en sovmorgon imorse, inte varje dag man får sova till 8.30 på en jobbdag. Började 9.30 på Nybro och har idag jobbat till stängning tillsammans med chefen. Flöt på bra och det känns som att jag börjar ha helt okej koll på fiket nu.
 
Slutade kl 18 eftersom vi jobbade över lite, men nu är middagen i magen och jag tänkte hinna ut och röra på mig en stund innan idol börjar. Natasha har ridit Amir idag så har inte varit något i stallet. Mamma kommer väl inte släppa iväg mig dit de närmsta dagarna pga mitt sår i handen, infektionsrisk ya know. Men skulle ändå inte kunna hålla i tyglarna just nu, så tacksam är jag ju för hjälpen man får. l8rrr guys
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0