- Hopptävling, gym & hoppträning

Min fredag började med hopptävling i Vännäs. Startade 1m som blev pannkaka, både för att sporrarna inte satt där dom skulle så att jag inte fick fram honom ordentligt och sedan red jag bara överlag dåligt. Hade även anmält mig till 110, men sa innan att om det inte gick bra i första klassen hoppar jag inte andra, så vi strök och rullade hem.
 
När vi var hemma så fick Amir gå ut i gräshagen och jag drog på gymmet. När jag var klar med träningen så blev det att dra tillbaka till stallet för att hoppa Iza på banan. Därefter har det varit ganska lugnt, bara varit ut en sväng med mamma för att köpa snask. Nu blir det dusch, sedan sängen för jobb väntar imorgon. nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0