- Go little bad girl

Har jobbat på Nybro 6-14 idag och det rullade på fint. Drog till stallet och fixade bara lite grejer, sedan rullade jag ut till pappa. Tog en löptur längs stugvägen och gjorde därefter några magövningar ute på gräsmattan. Förhoppningsvis kan min cuttade hand hålla i vikterna på gymmet snart igen, men tills dess får jag nöta på kondisen. Håller då på läka fint så borde inte vara långt bort.
 
Har annars inte hänt så mycket. Fixade middagen och sedan fastnade jag vid datorn. Suttit och kollat igenom lite gamla bilder jag hittade. Nostalgitripp deluxe alltså. Jäkla festprisse man var förr i tiden, vilket bilderna visar ganska bra. Fest varje helg, barbieläppstift och galenskaper. Jäkligt roliga, och saknade tider. Tiderna innan krogen var öppen för en och man slirade in på varje hemmafest man visste av. Minst sagt woopa! #UtgångImorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0