- En dag i min smak

Ledig idag och vädret har varit kanoners. Vaknade vid halv nio och drog ut och sprang innan frullen. Gick dock ganska tungt och kändes som att jag sprang på reservtanken hela vägen. Säkert för att jag inte stoppat i mig nåt innan då.. men jag fixade det bra ändå.

Efter frukost och en dusch så rullade jag till stan. Besökte träningsaffären OneMoreRep som jag inte varit in på tidigare. Såg att dom hade de väldigt populära och kanske mest eftertraktade proteinbarerna Questbars som alla verkar leta efter, så jag köpte med mig 10st för 210kr. Traskade vidare till stadium och fastnade för ett par tights och en träningsjacka. Tightsen följde med hem och jackan la jag undan till imorgon. Annars resten av dagen har varit lugn, stekt i solen och käkat grillat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0