29 april - the sun goes down, the stars come up

Hade praktik på förmiddagen och rullade sedan förbi pappas jobb för att lämna bilen. Nu har den sommardäcken på och är nytvättad, finfint! I stallet fixade jag först iordning och red sedan ut i skogen. Lät honom galoppera ganska mycket och han var jäkligt framåt så fick mest sitta och ptrooa på honom. När jag travade av hade han i alla fall gjort av med lite energi och kändes riktigt fin! Red 40min. 
 
Åkte hem och ställde mig direkt i köket för att baka. Började med en Steviakladdkaka som smakade knas eftersom stevian gav en konstig eftersmak. Tror dock bara att det är det här märket jag har hos pappa som smakar underligt, för har inte märkt av nåt sånt på den jag har hos mamma. Kastade i alla fall kakan så gör jag om den någon gång med en annan stevia. Bakade istället brownies med mini-marshmallows som jag ska ta med mig imorgon till middagen som kommer bli av i stan tillsammans med Fia och Lina. Valborg & fiesta times väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0