25 apr- If i lose myself tonight, it will be you and i

Kunde inte uppdatera något igår pga att internet muppade sig hemma hos mamma. Gårdagen bestod i alla fall av praktik, stallet och barbacka i skogen, en sväng på Gymgrossisten och sedan  boxningsträning. Idag har det varit praktik igen, sedan stallet. Red Amir på banan, men han kändes väldigt seg och verkade tycka allt var lite extra jobbigt, så då gav jag mig och red hem. Hoppas att han inte känner sig krasslig, men får se hur han verkar imorgon.
 
Nu är jag i alla fall hemma hos pappa. Funderar på att antingen gå ut på en promenad eller dra på gymmet en sväng, får se. Måste hinna läsa lite till i häftet för imorgon väntar nationella i SvB.
 
Detta fick jag med mig från Gymgrossisten. Provade Goodlife's proteinbarer och ännu har jag bara hunnit prova Caramel Coco och den var riktigt jäkla god. Har testat något annat märke tidigare, men det smakade lite konstgjort typ. Dom här var i alla fall riktigt bra i smaken och kostar bara 12kr/styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0