23 april - gray day

Helu. Efter många fina dagar är nu gråvädret här, trist. Har i alla fall haft praktik till ett, åkte sedan till stallet och fixade iordning. Red inte då Amir tycker regn är lika drygt som jag tycker att det är så då fick det bli en extra vilodag, en win/win for oss båda.
 
Har tagit det lugnt sedan jag kom hem. Fastnade lite på youtube's Justin Bieber filmer och en av dom var när en tjej fick ett suprise besök av honom hemma i hennes sovrum. Inte för att jag är värsta JB fanet, men ganska sweet är det ju ändå när man ser filmen. Undra hur många brudar som önskade att dom stod i hennes skor den dagen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja herregud.. tänkt att vara henne. inte för att jag är ett JB fan men om jag var hon såå... SJUKT!

2013-04-23 @ 17:30:21
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0