17 april - B'cuz i'm worth it

Klev upp där vid 05.45 och kände att halsen var öm, har även lite febervibbar, men inget som direkt brutit ut under dagen så jag har försökt ta det lugnt. Någon sjuka har jag inte tid med.
 
Bestämde mig för att ha en unnar-dag idag så jag har käkat allt från chokladbollssmet på praktiken till att ha varit och köpt lösviktsgodis. Kommer knappt ihåg sist jag köpte det, men fint var det. Dock var ju inte det det bästa med denna dag. Kom till stallet och kände mig lite slow och när jag red till ridbanan var inte den så rolig heller med lera och en stor vattenpöl. Hade inte väntat mig något speciellt, men Amir var rena drömmen. Mjuk och avslappnad i alla gångarter och taggad på att hoppa de två små hindren jag hade satt upp. Tog bara några få språng, var mest för att känna på nya sadeln och att hoppa på tredelat och det funkade helbra! Så jag kör på det i helgen.
 
                                                      Underbara ponny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0