15 april

Go'kväll folket. Min dag började med en skål havregrynsgröt fylld med jordgubbar och banan, även en gurkmacka på sidan av. Tänkte att ni säkert ville veta och även mest troligt se så därför har ni bild nedan. Stod inne på Nybro där runt åtta och slutade sedan vid halv två. Mamma fixade stallet och sedan fick jag skjuts direkt till Maxi för att jobba där några timmar.
 
Nu är jag hemma hos pappa och har precis fått i mig middagen. Gick först och la mig i soffan ett tag när jag kom hem. Var yr och illamående och hade ingen större matlust, men nu känner jag mig faktiskt piggare igen. Bestämde redan igår att jag skulle få en vilodag från träningen idag och det är inte mer än rätt efter att ha tränat varje dag hela förra veckan så nu blir det att chilla tüngaste. herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0