12 april - som julafton just nu

Åkte med pappa till stan imorse och var på praoen vid åtta. Slutade vid tolv och drog till stallet. Red ut på Amir som var pigg och vaken som han är mest hela tiden just nu. Lät honom trava på och tog även en kortare galoppsträcka. Red i en ny sadel som kändes bra, men ska testa hoppa i den någon dag framöver också för att se om jag ska fortsätta ha den.
 
Är hemma hos mamma nu och har hunnit vara och hämta ut ett paket. Beställde från Svenskt Kosttillskott för typ två dagar sedan. Fick även hämta ut paket igår och då var det studentmössan som kommit. Plus att jag fick en fin sommarklänning av mamma. Vilken julaftonsfeeling.
 
Det enda som finns kvar på mitt schema idag är väl boxningsträningen. Ska hälla i mig en Celsius och ladda upp ordentligt. Behövs nu när jag har träningsvärk i axlar och armar och känner mig lite seg. Vill ju inte få spö när vi ska vara i ringen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0