- yes, tonight we're losing control

Ni vet när typ hundar duschat och dom kutar runt som galningar efteråt? Så blev jag idag efter en dusch. Började snygga till i garderoben, hänga upp och vika ihop kläder, sedan diskade jag och torkade av i köket, städade undan i lägenheten och sprang iväg på affären och handlade lite småsaker. Käkade lunch och cyklade sedan iväg till stallet.
 
Gjorde iordning och skrittade ut barbacka i kvarteren. Sista biten gick Amir så fint och var riktigt avslappnad. Fick nästan hålla upp huvudet på honom, haha. Efter middagen har jag inte gjort många knop, mest legat i soffan och käkat mango och jordgubbar. Ska snart placera mig i sängen, tidig morgon väntar. ciao peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0