- Man får det man jobbar för

Haft ännu en bra dag på Nybro, trivs verkligen toppen där. Fick skjuts till stallet av pappa när jag slutade. Red ut i skogen och Amir var pigg, vaken och ofokuserad. När jag väl fick honom att slappna av lite så fick han syn på något och då biter han bara fast i bettet och styr upp huvudet. Han är väldigt pigg just nu och det är väl därför han har svårt att koncentrera sig på mig.
 
Men det är ganska simpelt, det jobb man lägger ner får man så småningom tillbaka och nu när underlaget varit lite halvkasst så går det inte att köra på 100%. Så nu får det gärna bli bra så jag verkligen kan jobba honom ordentligt och ta den tid som behövs, istället för att rida halvdana pass (även fast det inte går att göra annat nu) för då får jag ju egentligen bara tillbaka det "halvdana" av Amir. Simpelt som sagt. Men ska börja rida lite mer med gramanen i alla fall så man slipper rida runt på en giraff.
 
Nu ska jag stoppa i mig något och ladda upp för boxningen. lev&må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0