- Klubbtävling i Vännäs

Pojkarna har skött sig riktigt bra i Vännäs idag. Hoppade en 50 med Royye och det blev bara en klass eftersom han hade lyckats dra av sig en sko. Det här var ju då första tävlingen ever för Royye och jag tycker han har skött sig riktigt bra. Hela banan felfri till sista hindret som stod vid läktaren, då blev det lite läskigt så han vek ut. Tog om det och då var det fortfarande läskigt, men jag styrde bara tillbaka honom mot hindret när han började snedda och så tryckte jag över honom. Jag är riktigt nöjd och känslan var bra, det är ju som viktigast, speciellt om man tänker med Royye som det var första gången för. Han hade bra sug mot hindren och skötte sig överlag väldigt snyggt!
 
Även Amir har skött sig bra och känts taggad. Började med att hoppa en 70 och där gick han klockrent. Ba satt och njöt. Samma i 80, men där petade han trean. Amir har känts superfin hela dagen, både på framridningen där han var mjuk och avslappnad, och inne på banan där han bara kändes taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0