- ingen kan bromsa mitt driv i detta liv

Red ut på Amir ca 45min idag. Från början när jag började trava var han rätt dryg och rädd för det mesta. Höll på och hoppade av vägen så det var tur att det bara var åkrar på sidorna. Lät honom bara vara och gjorde inget försök till att jobba honom, utan började istället galoppera och lät honom galoppera av sig ordentligt och då när han började bli trött kunde han även slappna av lite mer och sänka sig. Han var riktigt framåt så detta pass var just vad han behövde.
 
Drog sedan vidare till Fias stall och hoppade Royye några språng. När jag var klar där blev det direkt hem, lassa i mig mat och sedan vidare till gymmet för pass nr2 som bestod av styrka. Nu ska jag fräscha till mig och sedan rulla till stan för att hänga med Ewie. ciao peepz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0