- hej mitt vinterland

Orkade inte uppdatera något igår. Var och festade i fredags och fick bara några få timmars sömn, så igår efter att jag hade varit in på hippo och hoppat med ponnyn så slocknade jag direkt efter middagen.
 
Hoppningen igår gick helt okej. Amir var jäkligt framåt och verkade tycka att det var kul. Skuttade omkring i varje byte. Dock när han blir sådär framåt så får jag inte ihop honom på hackamore. Han tar inte mina halvhalter vilket gör att jag inte kan lägga honom rätt på hindren. Så jag ska nästan ta och prova hoppa på tredelat nu igen och se hur han funkar på det.
 
Och idag, söndag och snöstorm. Man hade ju hoppats på att få slippa snön nu, speciellt när det idag är bortbyggnad av uteboxarna på hippo. "yay". Aja, stallet först! ciao
 
Sommar, sol & en liten Lotus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0