så baby, du kan ta av dig ditt regnställ

Blev ju utgång med girlsen igår. Snart är hela truppen samlad. Krogpremiär för Marren igår, nu är det bara Josse vi väntar på. Hade iallafall riktigt kul och stod på dansgolvet största delen av kvällen. Agnes och Lisa var mina räddare i nöden när det kom till skummisar, men som sagt - kul!
 
Idag har jag inte varit bakis, men tog det lugnt med drickan så, och jag var i stallet på förmiddagen. Amir fick sig ett galoppjobb i skogen och till en början var han ganska spänd, men lugnade sig efter en stund och blev mer och mer avslappnad.
 
Har även hunnit med ett gympass och nu sitter jag nyduschad i köket och mätt i magen efter en god köttbit. Bjuder på en bild från 5ive. Kolla på vänster sida, ser ni mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0