lördag/söndag

Texten under skulle ha publicerats igår, lördag:
Helu! Var på förmiddagen inne på hippo och red lite markarbete tillsammans med Elin. Amir kändes helt okej, mjuk i kroppen, men blev gärna lite bekväm. I slutet bytte vi hästar och jag fick rida Raspen. Riktigt kul att få känna på storhäst lite!
 
Söndag:
Klockan är tre och jag har nyss fått i mig frukost/lunch. Kom hem från stallet för en stund sedan, red ut i skogen en halvtimme och Amir kändes pigg och vaken. Travade två kortare sträckor, annars skritt. Får se vad som händer resten av dagen, vet ju att jag hade behövt plugga lite EU, men hur kul är det dååå.
 
Bjuder på två bilder från igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0