LA-debut

Go'kväll. Ligger i sängen och tar igen mig efter en heldag ute i skitvädret. Har inte varit några speciella resultat idag om man snackar placeringar, men för mig själv har jag tagit ännu ett steg med Amir och nått mitt mål.

I LB:n rullade det på bra i grunden, när jag kom till omhoppningen tappade jag ena stigbygeln mot andra hindret och tappade tempot så det blev ett stopp. Tog om, hoppade och rullade på till nästa hinder. När vi inte hade hittat tempot igen och det var ett titthinder vi kom på så kände inte Amir för att vara schysst, så vi blev uteslutna.

I LA-debuten kändes han riktigt fin och höjden kändes enkel. Fick två rivningar, sen blev det soppatorsk på näst sista hindret. Men som sagt, är nöjd och jag har lyckats nå målet jag siktat mot.♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktiga Emma :D

2012-06-03 @ 10:45:34
Postat av: Katarina

Du är ju bara bäst Emma. Kul

2012-06-03 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0