11 juli, hemsk dröm...

Usch, hade en hemsk dröm inatt. Jag och mamma var påväg ut med Amir till sommarbetet och stannade till med transporten utanför kiosken i Hörnefors. Där träffade vi på pappa som kom fram med en liten flicka och sa att hon ville titta på ponnyn. Visst, sa jag och öppnade den mindre dörren till transporten så hon skulle få se Amir, men när jag öppnade var den stora luckan bak öppen, det var blod på golvet och ponnyn var borta.
 
Jag sjönk ihop på marken och bara grät, sen satt jag plötsligt i bilen igen för att försöka hitta Amir efter vägen. I Vadet (ligger mellan Norrbyn och Hörnefors) var det en stor blodpöl på vägen så vi stannade där och jag gick ur bilen. Då kom Amir lugnt gåendes mot mig utan att jag kunde se några större skador, sedan vaknade jag...
 
Men fyfan vad hemskt det skulle vara alltså. Det hände ju faktiskt tidigare i år att en häst ramlade ur transporten och dog.
 
Min favoritkille alla dagar i veckan, året om...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0