faster than a bullet, she's like bang bang

Nu har jag tid att skriva lite mer utförligt om min dag. Skoldagen var väl rätt chill, slutade tidigt och drog till stallet. Red ut i skogen en sväng barbacka på Amir och det gick baiz. Han höll på fjanta i början och var rädd för det mesta och när han kastade sig åt sidan så jag höll på åka av tappade jag humöret. Ridturen som skulle bli ett joggingpass slutade med långa tyglar och skritt.

Nu har jag precis kommit hem efter att ha kört två tuffa pass på iksu. Provade bodycombat för första gången, så jävla vilt! Och även andra passet SH'bam var nytt för mig. Jäkligt roliga pass. Nu blir det att chilla något så överdrivet så det finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0