/söndagkväll

Go'kväll. Ser på film, lite halvt just nu eftersom jag sitter vid datorn, men nån komedi. Drog till iksu vid sju och körde kondis + styrka. Var jäkligt lite folk där ikväll, kanske många som har åkt bort eller bara inte orkar en söndagkväll. Många har ju träning som nyårslöfte, lär väl märka om det är proppat med folk efter nyår då..? ;)
 
Bättre sent än aldrig ju. Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Var i stallet på förmiddagen och gjorde iordning, vädret sög ju så Amir fick stå. Det kommer han även få göra imorgon, då åker jag bara dit och fixar + pussar på honom, duh?, och så måste jag hinna ner på stan en sväng också innan jag rullar vidare till Fia. Aja, allt för ikväll. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0