redo för morgondagen

Go'kväll. Sitter i sängen med popcornskålen bredvid och tänkte se en rulle. Har idag fått lära mig byta däck, haha. Pappa satt i solstolen och gav instruktioner samtidigt som jag stod i arbetsoverallen och mekade på med bilen min, händig b-rud.
 
Och Amir kändes super idag. Han vaknade snabbt till när jag började med växlingarna mellan gångarter och tempon. Checkade även av att han var med på lite halter, backande och flyttande från ena hållet till det andra.
 
Så jag är taggad på imorgon. Ska försöka att inte ha så stora krav, är ju ändå första tävlingen efter Amirs semester. Men ska försöka få bra rundor så får jag se hur långt det räcker. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0