viiiiiiiiider

Vilket jävla äckel väder. Har just kommit in efter att ha krigat mig hem på cykeln genom stan i motvind och snö i ögonen. Fuck you fucking vädergud. Haha, less. Tröstäter iallafall lite godis nu och tänkte hoppa in i duschen snart. Sedan blir det att fixa nån middag och invänta Sofia.

Hade riktigt trevligt med Malin och annat folk på Berghem igår. Träffade på en massa välkända ansikten och det var superkul. Malin sov över här och när vi vaknade pallrade vi oss till stan för att käka. Vågade mig på att prova en bit av Malins sushi, och det var fan gott (fast hon fick ta bort laxbiten som var i), men nu ska jag nog våga mig på att köpa min egna sushi nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0