hear my thoughts in every note

Ligger i soffan med datorn i knät och det är väl ungefär så min kväll sett ut. Har väl gått sådär med pluggandet, men tänkte kolla igenom lite nu innan jag slaggar. Och sovmorgon imorgon, löve. Slutar skolan runt två, då blir det först stallet och sedan iksu.

Har inte tränat ordentligt på typ två veckor eftersom jag först drog till Finland en vecka, men det är lugnt för det såg jag som semester, men sedan direkt jag kommer hem får jag en spruta i armen så jag får ont dagarna efter. Har gått bra att rida, men har inte kunnat lyfta den som jag skulle gjort ifall jag gymmade/körde pass. Suuug. Men nuså. Imorgon är det back on track.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0