torsdag

Heeey guys. Veckans sista skoldag är bortgjord (japp, inga lektioner imorrn) så nu är det långhelg. Skolan var iallafall rätt chill med mycket fika och så blev det även en del shopping då jag och brudarna drog ner på stan på hålet. Efter skolan blev det stallet.

Red Amir barbacka på banan och passet började väl inte så snyggt. En gummimatta låg på sidan av banan och han fick värsta damprycket när han fick syn på den. Höll mig nästan kvar, men när han hoppade iväg en andra gång åkte jag. Han blev rätt billig där ett tag innan jag fick tillbaka feelingen igen. När han kom igång gick han riktigt fint. Red över travbommar och skuttade även över ett mini hinder i trav och galopp, sedan hoppade jag den på en åtta och tränade lite byten. Passet blev väl rättså hårt, men det behövde han.

                                      Blev ju riktigt skitväder där ett tag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0