kulturnatta + klubbhoppning

Tjaaa. Dålig uppdatering, i know, men jag har haft fullt upp. Kulturnatta igår. Blev väl lite små missar, men annars hade jag rätt trevligt. Satt nere vid vattnet och garvade sönder med Lisa och lite annat folk. Sköningar!

Idag då. Vaknade upp hos mormor, duschade bort kulturnatta och drog sedan till stallet. Fanns inte så mycket att göra där så jag tog moppen och körde runt lite i stan. När jag sedan var tillbaka i stallet igen så gjorde jag och mamma iordning, sedan rullade vi mot hippo med ponnyn. Var klubbhoppning och jag startade LC (90cm) och LB (1m). Amir kändes fin och taggad, men jag klantade mig på samma sätt i båda klasserna och rev tredje hindret. Så avslutade båda rundorna med 4fel, men jag är nöjd över ponnyn. ♥

Har förresten varit på loppis idag! Köpte en tröja och en ring. Har ju köpt lite nytt på sistone, tänkte jag visar allt i ett inlägg. Låter bra va? Yeooo.

                      Den här kan jag visa nu. Earcuff från Glitter. Gotta love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0