hej, jag går in i väggen

Ligger i mormors säng och chillar dillsåsen. Har verkligen varit fullt upp idag. Drog på stan på hålet med brudarna och checkade in lite kläder. Därefter tillbaka till skolan, jobbade sate på sista lektionen som var bild. Var där säkert tre timmar. Tog sedan bussen till mormor, tryckte i mig en frukt och fick skjuts till stallet av pappsen. Red ut på en pigg Amir. Lät honom galoppera av sig på åkern och det gillade han. Ba maxxxxade. ;)

Nu är jag hos mormor igen. Har hunnit duscha och käka pannkakor. Yumyum. Nu väntar något mindre trevligt - dataplugg. Har prov imorgon och jag ooorkar inte. Känner redan nu att plugget kommer spåra ur. Poor me. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0