första utetävlingen, check!

Ja allihopa, nu är väl ni super spända på att få höra resultatet? Eller många har väl kanske sett min facebook uppdatering redan, meeen jag drar allt här ännu en gång med lite mer info.

LC: Började med att hoppa en LC (90cm) och Amir var verkligen super fin och ställde upp till tusen för mig. Nollade banan och kom på en andra plats!

LB: I LB:n (1m) kände jag att han var lite tröttare, men han lyssnade ändå bra. Fick dock ett stopp då jag verkligen mes red, iallafall så slutade rundan på 8fel då jag även fick ett nerslag. Trots felen var min känsla rätt bra när jag gick ut från banan, var väl helt enkelt nöjd ändå. Och jag är skiitnöjd med dagen. :)



Kommentarer
Postat av: lina :)

vem har fotat? :)

2011-05-11 @ 13:07:41
URL: http://[email protected]
Postat av: Sanna

Finfin blogg emma!:)

2011-05-11 @ 16:17:28
URL: http://www.sannasliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0